Bize ulaşın

Anaokuluna ve okula giden çocuklar için İngilizce

Ebeveynler, çocuklar için İngilizceyi temel olarak hafızayı, dikkati ve hayal gücünü geliştirmek için bir eğitim olarak seçer.
Children
Video

Oyunlar önceliklidir

Öğretmenin amacı ne olursa olsun – yeni kelimeler veya dilbilgisi öğrenmek – onlar çocuğa oyun şeklinde sunulur. Çocuk, İngilizce'yi oyunsuz öğrenmenin imkansız olduğunu düşünmelidir. Dersler, öğrencinin dikkatle dinlediği ve öğretmenin talimatlarını takip ettiği için değerli yıldızlar kazandığı bir oyun formatında olmalıdır.

Banner

Öğretmen her şeydir!

Bir çocuk için öğretmen, bir bilgi kaynağından çok daha fazlasıdır. Öğretmen oyunun kurallarını koyar ve çocuk bu kuralları kabul eder ya da etmez.

Öğrencinin İngilizceyi sevip sevmeyeceği öğretmene bağlıdır. İngilizce öğrenmeye yeni başlayan çocuklar için ilk ders çok önemli olabilir ve öğretmen çocuğun hafızasında olumlu izlenimler bırakmalıdır.

İngilizce dersi alan anaokuluna ve okula giden çocuklar için öğretmen ve oyun formatı iki belirleyicidir. Peki ya sürecin kendisi?

Her şey olur!

Hepimizinki gibi, çocuk vücudunun bir hafızası var. Çocuklar kelimelerle ifade edemedikleri her şeyi yüz ifadeleri ve mimiklerle anlatırlar; genellikle ayağa fırlarlar, kollarını sallarlar, başlarını çevirirler, yetişkinlere neye ihtiyaçları olduğunu söylemeye çalışırlar.

Aynı şey okul öncesi çocuklar İngilizce öğrendiğinde de olur. Küçük öğrenciler, beden dilini kullanan öğretmenle tekerleme, sayı ve şarkı öğrenerek aşağıdaki şekillerde geliştirir:

  • Tüm bellek türleri devreye girer.
  • Ritim ve kafiye daha uzun metinleri hatırlamaya yardımcı olur.
  • Yüz ifadeleri ve jestler, kelimelerin anlamlarını tercüme etmeden anlaşılır hale getirir.
  • Metinler ortak konuşma dili yapılarını içerir. Çocuk bu metinleri hatırladığında, onlar kalıp haline gelirler. Çocuk bu kalıpları gelecekte gerçek hayattaki iletişimde benzer durumlara aktaracaktır.
  • Neşeli müzik eklemek dersi daha güzel ve eğlenceli hale getirir.

Peki ya "bak ve dokun"?

Çocuklar, parlak renklere ve dokunabilecekleri güzel resimlere sahip renkli görsel araçlara ihtiyaç duyarlar. Öğretmenlerimiz derslerde oyuncak kullanır. Öğretmenler oyuncaklarla konuşur, şakalar yapar ve bunları genç öğrencilere ne anlama geldiklerini göstermek için kullanır. Aktif etkileşim, çocuklarla başarılı bir dersin dördüncü faktörüdür.

Çocuklar genellikle en sevdikleri oyuncakları derse götürürler. Öğretmenler bu oyuncakları oyunda kullanır ve çocuğu öğrenme sürecine dahil eder. Bu yaklaşım çekingen çocuklarda işe yarar.

Banner

    Son, ama son derece önemli olarak.

    Aktif etkileşim sırasında, tüm faktörler bir bütün halinde birleştirilir - çocuklara İngilizce öğretmek. Okul öncesi çocuklarla etkili bir derste, üç tür etkinlik vardır: fiziksel (aktif oyunlar, dans), sohbet, yaratıcı. Okul öncesi ve okul çocuklara İngilizce öğretirken aşağıdakiler çok önemlidir:

  • Daha ilk dersten çocuğun dikkatini çekebilen ve güven oluşturabilen bir öğretmen.
  • Oyunu okul öncesi çocukların ana faaliyeti olarak kullanmak.
  • Parlak ve akılda kalıcı görsel yardımcılar.
  • Çocuğun derse tamamen dahil olmasını sağlayan aktif etkileşim.